Signatura Digital

with No hi ha comentaris

A partir de l’octubre del 2018 totes les associacions estaran obligades a disposar d’un certificat de signatura digital per poder realitzar qualsevol tràmit amb l’administració.

Això vol dir que, per realitzar tràmits tant habituals com sol·licitar subvencions o pagar impostos serà imprescindible tenir el certificat digital per tal de realitzar el tràmit telemàticament.

El Consell d’Associacions de Barcelona amb col·laboració de l’Ajuntament han comunicat la nova normativa a totes les entitats de la ciutat i organitzat sessions formatives sobre com obtenir el certificat de signatura digital. Distribuint també el document: Guia Certificat Digital

La Taula d’Entitats de Sarrià, com a membre que és del Consell d’Associacions, donarà formació i suport a les entitats del nostre districte.  

Per començar vam realitzar una primera sessió de formació el passat dilluns dia 04 de Juny 

La Taula està a disposició de totes les entitats que ho considerin oportú, Tan sols cal enviar un correu i respondrem puntualment.